Snövit

Såg på Snövit och de sju dvärgarna förut, mamma fick den i julklapp (okej?). Märkte att jag faktiskt aldrig sett hela filmen :o Den var ganska våldsam ibland, dvärgarna var tex 1 dm ifrån att hugga ihjäl Snövit med sina yxor och hackor, läskigt. Men när den kom ut, 1937, så var det tydligen riktat till vuxna, så det förklarar väl en hel del.


Massa små söta kaninisar var det med iaf mellan mordförsöken :D


Annars idag så har jag sett på tv, gått och handlat mjölk, lekt charader, och "lekt" lite i köket med lillebror, han gjorde blå potatis- och morotssoppa :)
Sen så har jag slagit in lite presenter till Sofie som jag ska till imorrn, blir hämtad av dem, lyxigt! Mamma & pappa jobbar nämligen, så hade tänkt att gå ca 4 km? i kylan, men nu slipper jag^^ Skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0