trötter

Sitter här och är trööött, och mår fortfarande illa :p Ska nog gå ner och ta nåt till frukost snart i alla fall, sen innan tolv någon gång antagligen så kommer min Sofiiie hit :D I like it^^




Den här lilla fina boken ska jag läsa i engelskan nu, 500 sidor är den, så jag hoppas att den inte är för jobbig! Hoppas att den är bra såklart, måste börja med den så snart som möjligt eftersom den är så lång, det kommer nog ta ett tag att läsa den.. Och jag är alltid så trött på kvällarna när jag ska sova, så då orkar jag inte koncentrera mig, särskilt inte när den är på engelska ;p


Lite konstigt att på söndagar så kan man inte njuta riktigt av att vara ledig, för man vet att imorgon är det skola och man måste gå upp halv sex... Men ska göra mitt bästa :)

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0