En dag

Helt trött, men ska snart dra mig mot sängen. Ska nog läsa lite först, men sen ska jag sooova. Kliar över hela kroppen, känner mig som en orm ungefär. Men kan i alla fall röra på mig normalt nu, även fast huden fortfarande är röd. Gått en vecka nästan, gud tror aldrig jag bränt mig såhär mycket. Och ändå så var det bara i lilla Sverige på några timmar! Men ja, jag har nog lärt mig en läxa, i fredags trodde jag att jag skulle kräkas av smärtan när jag tog på mig en tröja, och tårarna rann när mamma tog på kylbalsam superförsiktigt. Bra där Sofi.

 

Lekt med Sara & Magdalena nu sön-mån! Jättekul har vi haft det, inte så himla mycket sömn, men det tar jag igen inatt istället hade jag tänkt mig! Imorrn vet jag inte riktigt vad som händer, onsdag blir det bio på kvällen åtminstone. Ska bli kul, jag hoppas att filmen är bra :)

 

Natti


Kommentarer
Postat av: Sofie

sv; det blir brabra! & tack :) puss

2010-06-22 @ 21:08:09
URL: http://sooozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0