Fortfarande aj

Nu är jag helt död efter en kul dag på stan med Sofie, dock så dog jag lite i slutet pga trötthet, värme och supersmärta från olika ställen, kan inte sitta/ligga/gå, vad ska man då göra?? Ne precis, har ont mest hela tiden. Kan inte ens röra på halsen, då är det illa!

 

Nu ska jag nog lägga mig & läsa lite, lånade massa kul på bibblan idag! Fast först har jag en annan bok att läsa klart. Känns skapligt skönt att den varken handlar om ursprungsbefolkningen i Amerika eller konflikten i Colombia eller så, utan det är en bok jag läser helt själv för att jag vill det. SOMMARLOV :D Love på det.

 

Imorrn eller övermorrn måste jag hitta två extra sovplatser på något sätt?? För på söndag kommer mina två fina vänner hit! Ska bli jättekul, blir ju inte att man är här ute i ödemarken så ofta efter som att det ligger just i ödemarken.

 

Nu ska jag gå borsta tänderna eller nåt.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0