illa

Oj vad dålig jag är på att skriva här! Men ja, jag orkar aldrig logga in typ. Men iaf.

 

Idag har jag vart hemma eftersom att min enda lektion visade sig vara icke obligatorisk. Så har fixat lite inför firandet av lillebror nu ikväll, han fyller 12 år idag :) Först åt vi gott, ris + grillad kyckling/qournbitar på spett med lite grönsaker och så. Sen så kom mormor+morfar & farmor+farfar och det blev megafika med tusen olika sorters kakor och andra grejer. Och sen världens största glasstårta på det. Är lagom mätt nu alltså!

 

Igår måndag så hade vi en lektion, psykologi. Vi hade betygssnack och såg på film, Napoleon Dynamite. Superbra & random film, måste ses av alla!

 

Imorrn är det ledigt, kanske ska träffa Sofie? :D Sen på eftermiddagen åker jag in till stan för att hänga med lite andra snyggingar!♥ Ska försöka komma till Skäggetorp utan Sofie som säger åt mig när jag ska gå av, vi får se hur det går!

 

På torsdag har jag en lektion, sen ska jag + Sara & Magdalena fira att våra hatkurser är slut! Min är franskan, och deras är matten. Vi ska fira med pizza haha.

 

Fredag så är det avslutning, hoppas att de små studenterna slipper regn. Kanske ska fika med några i klassen, vet inte riktigt hur det blir. Blir inte värsta suparfesten i vilket fall som helst.

 

Lördag. Tjejvättern? Vet inte om det blir av, alla (jag,mamma,syster) är skapligt förkylda. Vi får se om det blir något bättre eller hur det blir. Men mamma hostar väldigt mycket, så det känns inte 100% att vi åker direkt.

 

Kanske ska se en film? Såg två igår, det är väldigt ovanligt! Har inte hunnit se en film förrän i julas typ. Sen har skolan dödat mig. Även om jag inte pluggat så har jag suttit och haft panik för allt jag borde göra. Så ska börja andas lite nu igen!

 

HEEEEJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0