Jag vann!

Jag som i princip aldrig vinner något, fick idag ett stort kuvert på posten! Först så visste jag ju inte att det var en vinst, men det var det!!! Sjukt kul, jag går med i alla tävlingar jag ser typ, men vinner aldrig. Men nu vann jag alltså något för en gångs skull ;)

 

Och jag vann.....................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Saker ifrån Quorn haha! Fick 10st rabattcheckar à 10 kr + en check som gjorde att man fick välja en valfri Quornprodukt. Plus två recept, får vi ju inte glömma. Random? Ja. Inte för att jag köper min egen mat så ofta men ändå!

 

Undrar dock hur detta kommer påverka mitt kärleksliv, tur i spel - otur i kärlek? Fast det har jag väl redan så spelar inte så stor roll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0