skuuulavslutning

Imorrn är det då skolavslutning! Näst sista någonsin! Även om man pluggar vidare så blir det ju inte riktigt samma sak. Så får väl njuta så gott det går. Kan dock bli svårt med allt regn och typ 14°??

 

På lördag blir det ingen Tjejvättern. Känns faktiskt tråkigt, men eftersom att särskilt mamma & syster är ganska sjuka så blir det inte av. Jag känner mig inte heller helt hundra, och då blir det inte kul även om det skulle gå att genomleva. Så det får bli ett annat år med lite mer mil i benen vid start.

 

På lördag kanske jag ska kolla när min lilla vän Sara graderar sig i karate. Alltså när man får ett bälte med högre grad! Hon har hållt på två terminer, så hon ska ta orange :) (först har man vitt, sen gult, sen oranget, sen vet jag inte!)

Sen kanske jag ska träffa Sofie, i hooope so!

 

Och imorrn blir det sooooooooooooooooommarlooooooooooooooooov!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0