Flygande mat


Allt jag skriver handlar om mat idag typ?? Åt flygande tofu till kvällsmat, så sjukt gott! Bilden är dock snodd ifrån nätet. Flygande tofu är som rätten flygande jacob, fast istället för kyckling så är det tofu. Det är också jordnötter, matlagningsgrädde, ketchup, sweet chili sås och kryddor.

Receptet jag lagade efter kommer ifrån Djurens Rätts hemsida, jag blev superglad när jag hittade det! När jag var köttätare så var flygande jacob nästan min favoriträtt, och den här smakar precis likadant förutom att det är tofu istället, så där hade jag tur =D


Har fått voddler igen nu, så jag hoppas att det funkar nu! Då ska jag se en film efter att jag duschat & så. För er som inte vet så är Voddler som Spotify fast med film!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0