Glass i små men goda lass.

Ben & Jerry's Peanut Butter Cookie Dough - Glasskoll.se Photo by Glassmannen
Provade den nya glassen från Ben & Jerry's idag! Eftersom att jag redan provat två av GBs nya smaker så kanske jag lika gärna kan fortsätta och prova alla. Eller kanske inte, vissa låter inte så jättelockande.

Denna var riktigt god i alla fall. "Vaniljgräddglass med jordnötssmör swirl och kakdegsbitar med jordnötssmör  samt ett chokladöverdrag med bitar av chokladkakor." Men med tanke på att den kostar 26 kronor och inte är särskilt stor, så skulle jag satsa på att köpa en burk och dela med någon, om man ha lite mer prisvärd glass.
God, men inte godaste jag ätit helt enkelt :)


Imorrn är det våffeldagen! Ät våfflor gott folk.

Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0