maltesers


En kort dag idag, sånt behövs! Blev dock en lång dag ändå på ett sätt, för efter skolan så gick jag först lite på stan & sen så åkte jag och mamma till Maxi. Men jag tycker faktiskt att det är kul att handla, så det var helt okej. Väldigt mycket folk var det, så i slutet var man helt död typ.

Innan vi åkte hem så köpte vi glass! Provade en av de nya Magnum, Magnum Gold?!

Magnum Gold?! - Glasskoll.se Photo by Glassmannen Den är alltså guldfärgad! Helt galet. God var den, men tyckte inte riktigt om karamellsåsen inuti.

Och om ni undrar varför det är en bild på Maltesers ovanför så är det för att jag fick en 440 grams påse av mamma för att jag var med och handlade! Det är sjukt mycket kan jag säga er.


Inget iv imorrn, ska se snäll ut & be om att få gå tidigare ifrån engelskan så att jag hinner med 1bussen.

Hejssvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0