- bluuud

Sitter här och kan knappt andas. Detta pga att jag inte kan snyta mig. Eftersom att jag har haft näsblod som vägrar sluta ungefär. Hatar näsblod. Vet inte om man kan ta nässpray? Men tror jag måste det för att kunna somna faktiskt.

 

Idag var jag då i skolan. Började dagen med ett prov i trafikant. Det var svårt. Jag gjorde mitt bästa iaf, mer än så går ju inte.

 

Sen hade jag psykologi, mentorstid & histora B. Asså PÄR! Haha min historialärare, han är för skön alltså. Helt galen/rolig utan att veta om det många gånger. Bara man ser honom så börjar man skratta typ :D Haha.

 

Efter skolan blev det ner till tornby för att köpa det där specialverktyget, hoppas att det funkar nu!! Sen in till stan igen för att kolla på Johnossi som spelade några låtar på Skivlagret. Liiite skillnad från spelningen på P&L kan man ju säga ;)

 

Men nuuu ska jag göra nånting, sen ta nässpray & hoppas på det bästa.

 

pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0