friday

Kan fortfarande inte kommentera! Fast jag vill, så tyvärr och förlåt.

 

Idag kändes det lite som måndag eftersom att jag inte hade några lektioner igår. Det eftersom att vi var i Stockholm i onsdags. Var på moderna muséet, såg massor coola målningar av t.ex. Picasso, Monet, Matisse & Andy Warhol. Går man kultur så gör man. Sen så var det fri tid, gick runt massor och fick skapligt ont i fötterna! Sen en guidad tur på Dramaten, scary gubbe. Sen fri tid och sedan teaterföreställning på Dramaten på kvällen till elva nånting.

 

Idag så köpte jag en klänning på h&m, åt en mjukglass från McD med jordgubbstopping och legat i soffan på altanen och bara legat typ. Varför har jag aldrig smakat jordgubb förut? Mycket god & somrig tycker jag allt.

 

Åt årets första färskpotatis idag. Ja, jag tycker faktiskt att det är en stor stor skillnad mellan vanlig potatis och färskpotatis, färsk är mycket godare om man bara äter vanligt kokt enligt mig. Så det var mums typ.

 

Spelat kubb har vi oxå gjort.

 

Sen kan man fråga sig varför jag hade långa varma jeans på mig idag när det var så varmt??

 

HEEJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0