Hemma

Nu har jag superont i ögonen, måste ta ut linserna. Snartsnart.

 

Idag har det varit onsdag. Om ni hade missat alltså ;) Fick världens näsblod mitt på dagen, vägrade sluta! Jag bara satt vid en dator i bibblan och så kände jag att det kom. Var tvungen att gå till skolsyster eftersom att det vägrade sluta, fick sitta med en "is"påse jättelänge medans hon försökte hitta blodstillande vadd (tång och grejer i tror jag). Hon var borta superlänge, men sen fick jag det iaf. Missade ändå hela franskan, var mer än en vecka sen jag var på en franskalektion nu.. Men usch, hatar näsbloood.

 

Vi har delat på vår PAgrupp nu, vi gav upp vår förra idé. Men den vi har nu känns bra!

 

Ska nog sätta upp min hylla sen? I hooope.

Pusshej.


Kommentarer
Postat av: Sofie

näsblod är riktigt äckligt faktiskt! puss på dig, saknar dig & vårt mys! :D <3

2010-05-05 @ 21:43:33
URL: http://sooozz.blogg.se/
Postat av: madeleine

hm, våran lärare fick näsblod idag under en lektione. kanske är något som smittar? who knows! :O



HAHAHA PUSS BÄSTA SOFI! ♥

2010-05-05 @ 23:15:06
URL: http://lagomsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0