hemtentamen

Sitter och skriver på min hemtentamen i trafikantutbildningen. Eller ja, jag har tagit en liten paus. Hm. Har ingen som helst aning hur lång den ska vara eller nånting, kanske skriver flera sidor för kort/långt. Men sen så vet jag inte heller vad jag fick på mitt senaste prov, tänk om jag fick g, då är det antagligen helt onödigt att jag sitter och skriver mvg-nivån på detta? Vem vet. Skriver för säkerhets skull I guess. Men är inte klar med vg delen än ><

 

Och har en historiasak jag måste skriva på oxå. Ska ha handledning imorrn så då måste jag ha nåt att visa upp. Syfte, frågeställningar, metod, avgränsningar med mera med mera antar jag.

 

Och mitt rum är fyllt med massa saker, får paniiik.

 

Men mina naglar är fint turkosa/ljusblå :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0