hm

Vad var det jag hade tänkt skriva? Hm vet ej. Hade iaf mitt sista NP denna termin idag. Eller okej, jag har franska oxå. Men det vill jag verkligen inte tänka på. Hej ig. Vet inte ens när det är, säkert nästa vecka.

 

NPt idag var EngB muntligt. Hade det med Magdalena, skönt det i alla fall! Men ämnet var skapligt stört kan man ju säga, så det var svårt. Menmen, det gick som det gick.

 

Random bild ifrån Feferoni! Självklart så har jag en liten feferoni på min gaffel. Dah liksom.

 

Omg vilken bild. Men ja. Okej, tänkte precis förminska ner den men min fina webbläsare har damp. Men nu ska jag klicka upp explorer för Fronter gillar inte Opera.

 

Hejs & sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0