Intro

Igår så var det introduktionsdag för mitt sommarjobb! Ska ju nämligen jobba på Valkebobadet i Vikingstad 4 veckor i sommar. Vecka 29-32. Tror att det kommer bli kul! Hoppas jag iaf. Ska jobba i kiosken + städning av omklädningsrum. PLUS att de sista två veckorna så ska jag vara simskoleassistent!

 

Hon hade tydligen bara tagit ett namn, och det var då mitt. Och de sista veckorna är det en ifrån Skottland som ska hålla i simskolorna. Och igår kunde han i princip ingen svenska... Hm, hur ska han lära ut simning till de små barnen? Hon sa att jag kanske skulle bli tvungen att "tolka" lite vad han sa åt de mindre barnen. Okeeej. Synd att jag hade jättesvårt att höra vad han sa, även när han pratade engelska?? Kan bli intressant! Haha :p

 

Men ja, kom gärna och köp glass,godis,pannkakor och jagvetintevad av mig när jag står där i kiosken! :D Och snälla smutsa inte ner fööör mycket i omklädningsrummet ;)

 

Hejs svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0